SJUUKK:'(

ABBOO... BLIVIT SJUUK innan jag vaccinera meej:'(
Kanske jaa får SVIN INFLUENSA:'(
HOPPAS:)

AJJAA.... försökte sjukanmäla mej mamma sa mitt namn o klass 4a o jag e sjuk
men på slutet  fatta jag inget såå jag proovade # sen stängde jag bara av hoppas den skickades.
Ajjaa just nu ligger jag i min säng o lyssnar på mussiikk...

TTACKK LUANA FÖÖR MITT RUM I DE DÄR SPEELET DU VET VAD!!!!! O DEN SOM KOMMENTERA VAD DE E FÖR SPEL KMR JAG BLI OVÄN MED FÖÖR VILL NT ATT NGN SKA VETA!!!!:D

o huda snacka nt om min solavs o luanas mamma igen fattaruu!
ASSO VI BRÅKAR TACK VARE DEJ ASSO:'(
erkänn baaah ingen trodde på du får 3500 på fitt födelsedag assuu.
Ajaa iaf vi tror ej på dee!

Kommentarer
Postat av: Mikaela Urbom

usch krya på dig!

2009-11-09 @ 11:12:59
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/
Postat av: Huda

Ska en person behöva gråta för ni ljuger om den!

Asso har ej snackat om en mamma vadå!?

2009-11-09 @ 18:42:46
Postat av: Huda

Fitta själv,Om du ens sa de?:s

Asso lilljan vill ej bråka med dej!

du e enn av mina bästisar men!

Om du skriver massa elaka saker om mej i din blogg såklart att jag blir arf <3

:D



Assuu när vi var 6 år typp så var vi ass bra vänner/bästisar men asso !t.ex om matilda slutar ska ni börja snacka skiit om henne elr?

2009-11-09 @ 19:33:20
Postat av: Luana

asso nee vi ska ej snacka skit om henne för hone nsällare och inte en löngnare som dig ! fatta , du e bara en liten skräp unge som inte änns kan skaffa ett eget namn o ljuga rakt framför mina ögon , kommer visa lilljan solav och matilda att du ljuger fatta !!!!!!!!!!!!!!!! så Ljug inte ..

2009-11-12 @ 18:24:22
URL: http://luanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0