...

shuue ska  bertäätta om min daa<3
1. bytte om gick te skolan anne var nt däär såå vi fick ha cattis o hussein hahah <33
sen såå kom anne vi ått o såå lallalalallaa
sen gick vi te m klubben hade ganska kul sen
snacka jag med Sötisen (du vet vem du e )
hahah hermade deej !seen gick ja hem o  va inne i bdb la ut lite bilder åå sånt sen
såå åkte jag te kista o köpte två stickade tröjor o uggs! men de fanns bara st
34 fetttttttttttttttttttt smååå men köpte de ändåå hahahha ville så gärna ha de
men dom går in men de gör lite ont men ajja gillar dom!!<33
sen kom jag hem igen provade kläder hahha tog mammas smink o prova hur jag skulle
vara i halloween!
sen ajja vet jag ngt mer<33 biie biiee hahah jag vet jag börjar blogga mkt<333333333 pöss o kram!


Kommentarer
Postat av: Iris

Jag älskar dig <33

2009-10-17 @ 13:51:16
URL: http://bosnagirl.blogg.se/
Postat av: .....

Lebb ?

2009-10-20 @ 16:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0