SRY SÖÖTTNNOOOWWSAR<3


SRYY HAR NT BLOGGAT PÅ LÄNGE!
jajjaa i söndags var jag o bada med en tjej ni känner nt henne xD
<3
i måndag såå var jag ensam tjej i m klubben men de var fett kul
ändåå vi spela spökboll basket innebandy o mer<3
IDAAG TISDAA
SÅÅ TRODDE JAG VI SKULLE PROMENERA O GRILLA KORV MEN JAG PALLA EJ GÅ TILL M KLUBBEN
MEN SEN  SÅÅ GICK JA istället med sara tillbadet men i t banab såg jag m klubben dom ba LILLI LILLI
VART SKA DU
jag ba vart ska ni dom ba bio jag baaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fuuck!!
sen iaf såå jag följde med dom :P MEN
dee fanns ej plats till mej såå jag fick sitta en rad bakom dom! o såå tappa jag hela min popcorn ocksåå!!
:'(
OTUUR VAA:'(
<3
//LILLI SKA FÖRSÖKA BLOGGA VARJE DAG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0